11 клас


Сенчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів
                                                                                               Погоджено
                                Заступник директора з навчальної
                                роботи_________ Т. О. Балагура
                                «____»________________20___ р.
                                Заступник директора з навчальної
                                роботи_________ Т. О. Балагура
                                                                        «____»_______________20___ р.


 Календарне планування
уроків трудового навчання
у 11 класі
( рівень стандарту )
Сенчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
на 2016 - 2017 навчальний рік
за навчальною програмою: «Технології. 10-11 класи»
(А.І. Терещук та інші)
Схвалено комісією з трудового навчання і креслення
Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства
освіти і науки України (протокол №3 від 1.06.2010р.,
 Лист №1.4/18-Г-339 від 29.06.2010р.
Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України)
                                                                 
                                          Розглянуто на засіданні МО суспільно-природничого циклу
                                          Протокол № ______ від «_____»_______________20_____р.
                                                                                  Голова  МО _________ Л. Л. Загора
                                                                 

                                                                   Вчитель         Ю. І. Жоров
    
       Складено до підручника: Технології. 11 клас (рівень стандарту, академічний рівень): підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту, академічний рівень) / авт. кол.: В. М. Мадзігон, А. М. Тарара, В. П. Тименко та ін. – К.: Педагогічна думка, 2011, -172 с., іл.., табл.
       Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ №235 від 16.03.2011 р.)

Річна кількість годин – 35
Кількість годин на тиждень – 1
Практичних робіт – 35
Тематичних оцінювань –  4
Захист проекту – 1























Погоджено
Заступник директора з навчальної
роботи_____________ Т. О. Балагура
«____»___________________20___ р.
11 клас
( рівень стандарту )
І семестр
Тематичний план базового модуля «Проектна технологія
 у перетворювальній діяльності людини»

зан.
К-сть год.
Зміст навчального матеріалу
Дата 11-А
Дата 11-Б
Примітки


ВСТУП. Актуалізація основних понять, які вивчалися у 10 класі.. Обговорення плану дій на наступний рік.



1
2
2
Розділ 1. ПРОЕКТУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА СУЧАСНОГО ВИРОБНИЦТВА ТА
життєдіяльності людини
Тема 1.1 Методи творчого та критичного мислення в проектній технології
Творчість як основа перетворювальної діяльності людини. Технології та методи творчої діяльності: метод мозкової атаки, метод контрольних запитань, синектика, морфологічний аналіз, метод фокальних об'єктів, метод випадковостей, функціонально-вартісний аналіз, алгоритм розв'язування винахідницьких задач. Винахідництво. Раціоналізаторські пропозиції - рушійна сила у розвитку виробництва.
 Практична робота
          1. Розв'язування технічних задач з проблемним
          змістом
          2. Застосування методу синектики для розв'язання
          завдань проекту
          3. Застосування морфологічного аналізу для роботи
               над проектом.



3
4
2
Розділ     2.     ІНФОРМАЦІЙНІ     ДЖЕРЕЛА     ТА ІНФОРМАЦІЙНІ   ТЕХНОЛОГИ   В   ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1      Використання     в     проектній     діяльності інформаційно-комунікаційних технологій
Презентація   результатів   роботи   як   один   з   видів перетворювальної діяльності людини. Види презентацій: мультимедійна, публікація, веб-сайт в Інтернеті. Технологія   створення   публікації.    Добір   необхідної інформації.
Створення веб-сайта. Технологія використання програми












Microsoft Publisher для створення веб-сайта.
 Практична робота
           1. Створення публікації за темою проблеми.
           2.          Створення веб-сайта для презентації проблеми в
        Інтернеті.




5
6
2
2
Розділ 3. ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ОБ'ЄКТІВ
ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
3.1    Ергономіка    в    структурі    перетворювальної
діяльності.
Загальні питання ергономіки.  Історія становлення та сутність    ергономічної    науки.    Методи    і    засоби ергономічних    досліджень.     Санітарно-гігієнічні     та естетичні умови праці. Ергономічний підхід до організації праці.   Ергономічний аналіз технологічного процесу по виготовленню певного об'єкта.
 Практична робота
          1. Здійснення  ергономічного  аналізу  нескладного
        побутового  виробу.   Виконання  ескізу  власної
        пропозиції.
          2. Виконання   проекту   нескладного   інструменту
       (ножиці, кутник, молоток тощо) з урахуванням
        антропоментичних параметрів руки.
          3. Розробка  робочого  місця  учня  з  урахуванням
        основних вимог ергономіки.



7
2
1
Розділ 4. ЕКОЛОГІЧНІ І ТЕХНОГЕННІ ПРОБЛЕМИ В ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ
4.1 Глобальні проблеми людства
Проблеми   загальносвітового   рівня   -   демографічні, екологічні, енергетичні. Сучасна енергетика в екосистемі. Техногенні проблеми в суспільстві. Види виробництв та їх вплив   на   екосистему.   Можливі   шляхи   подолання енергетичних та екологічних проблем.



8
1
4.2 Природоохоронні технології
Інформаційна система спостереження та аналізу стану природи.   Технології   переробки   побутових   відходів. Сучасні технології безвідходного виробництва продукції. Замкнені   системи   як   один   з   видів   безвідходного виробництва.
Практична робота
           1. Проект на створення екологічно стійкої системи,
              наприклад "Збережемо річку", "Закладемо парк"
              тощо.
Основні етапи проекту:
          -  організаційний (обгрунтування теми проекту),
          -  дослідно-пошуковий (збір необхідної інформації
              повязаної з темою проекту, добір природоохороних
             технологій та ресурсів для реалізації проекту,
              складання плану дій),
           - заключний (оцінка та захист проекту).





9
4
1
Розділ 5. ПРОЕКТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ
Тема 5.1 Основи професійного самовизначення
Основні функції професійної діяльності. Основні види діяльності людини. Професійна діяльність та професійне








самовизначення. Сфери та галузі професійної діяльності людини. Основні поняття: культура праці, професійне становлення особистості, професійна кар'єра.
Практична робота
          1. Визначення    основних   компонентів    процесу
              вибору майбутньої професі.



10
1
Тема 5.2 Портфоліо в професійній діяльності людини
Суть та призначення портфоліо в професійній та в освітній діяльності людини. Основні частини портфоліо в залежності від майбутньої професії. Компонування портфоліо. Відбір та оцінка кращих результітів власної діяльності над проектом.
 Практична робота
          1 .Вправи на обговорення портфоліо в парах
          2.Інтерактивне обговорення портфоліо („Ажурна
             пилка",   „Круглий стіл" тощо).



11
12
2
Тема   5.3   Орієнтовний   проект   „Моя   професійна кар'єра"
Мета і завдання проекту. Поняття професійної кар'єри. Фактори,    що   впливають    на   професійну   кар'єру (особистісні, службові, виробничі, соціально-економічні тощо).
Практична робота
          1. Складання плану дій для реалізації проекту.
          2.Збір    інформації про види професій
          3.Обгрунтування   теми проекту на основі зібраної
             інформації
          4.           Обгрунтування  обраної  спеціальності,  учбового
          закладу для подальшої професійної освіти
          5. Аналіз непердбачених варіантів.




20
Варіативний модуль
«Технологія виготовлення аплікації
з текстильних матеріалів та фурнітури»




2
Загальні відомості про технологію виготовлення аплікації з текстильних матеріалів.



13
1
Художнє оздоблення навчальних приміщень за допомогою предметів декоративно-ужиткового мистецтва і його індивідуальність. Аплікація з текстильних матеріалів як вид декоративно-ужиткового мистецтва, короткі історичні відомості про виникнення та розвиток даної техніки. Вибір форми, фарбування, розміщення та освітлення творів декоративно-ужиткового мистецтва.
       Лабораторно-практична робота..
Ознайомлення із зразками виробів взятих із мережі інтернет.



14
1
Види аплікації. Види текстильних матеріалів, що застосовуються для аплікації, їх характеристика. Необхідні інструменти та матеріали. Технологія виготовлення аплікації з текстильних матеріалів. Правила безпечної роботи та санітарно-гігієнічні вимоги.  Організація робочого місця.      
         Лабораторно-практична      робота..     Ознайомлення з інструментами, необхідними для виготовлення аплікації.




16
Проектування та виготовлення виробу технікою аплікація (практичні роботи)



15
1
Постановка проблеми. Визначення завдань для виконання проекту.


























































Погоджено
Заступник директора з навчальної
роботи_____________ Т. О. Балагура
«____»___________________20___ р.
          11 клас
          ( рівень стандарту )
II семестр
Варіативний модуль
«Технологія виготовлення аплікації
з текстильних матеріалів та фурнітури»

Тематичний план

з/п
Назва теми
Кількість годин
1
Загальні відомості про технологію виготовлення аплікації
2
2
Проектування та виготовлення виробу в техніці аплікація
16
3
Презентація та оцінка результатів проектної діяльності
2

Всього
20

Календарно-тематичний план

зан.

Зміст навчального матеріалу
Дата 11-А
Дата
11-Б
Примітки
16
1
Робота з інформаційними джерелами. Створення банку ідей.



17
1
Аналіз та систематизація інформації. Розробка ескізу майбутнього виробу.



18
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: розробка композиції;



19
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: виготовлення шаблонів деталей композиції;



20
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: добір основи для аплікації;



21
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: вибір способу кріплення деталей (нитковий, клейовий);



22
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: підбір текстильних матеріалів та фурнітури;



23
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: розкрій деталей;



24
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: обробка зрізів деталей (ручними, машинними швами, обпалюванням) при необхідності;



25
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: послідовне з'єднання деталей з основою;



26
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: послідовне з'єднання деталей з основою;



27
1
Технологічна послідовність виготовлення виробу: остаточна обробка виробу.



28
1
Контроль якості виробу. Догляд за виробом.



29
1
Економічне обгрунтування виробу.



30
1
Маркетингові дослідження. Розробка реклами




2
Презентація та оцінка проектної діяльності.



31
1
Компонування портфоліо проекту.



32
1
Захист проекту (за планом) Оцінювання результатів проектної діяльності й виробу. Практична робота: аналіз допущених недоліків (помилок) і результатів проектної діяльності й виробу.




3
Повторення вивченого матеріалу



33
1
Технології переробки побутових відходів. Сучасні технології безвідходного виробництва продукції.



34
1
Основні функції професійної діяльності. Основні види діяльності людини. Професійна діяльність та професійне самовизначення.



35
1
Техногенні проблеми в суспільстві. Види виробництв та їх вплив на екосистему. Можливі шляхи подолання енергетичних та екологічних проблем.











Немає коментарів:

Дописати коментар