Гурток "Умілі руки"

                                     
                                «Погоджено»                                                              «Затверджено»

Заступник директора з виховної                 Директор школи _________ В. І. Охріменко

роботи _________ О. В. Сидоренко                « ____ » _________________ 20 _____ р.

« ____» _______________ 20 ___ р.


ПЛАН
роботи гуртка
технічної творчості
«УМІЛІ РУКИ»
на 2016 - 2017
навчальний рік 

за програмою з позашкільної освіти
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ НАПРЯМ
(інформаційно-технічний профіль)
лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
від 02. 04. 2012 р. №1/11-4292

                       Керівник гуртка: Жоров Ю.І.




Сенчанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
2016
Рекомендовано Міністерством освіти і науки , та молоді та спорту України
лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
від 02. 04. 2012 р. №1/11-4292

Рекомендовано вченою радою Національного педагогічного університету
імені М. П. Драгоманова від 26. 06. 2009 р. (протокол № 12)

Рекомендовано педагогічною радою Українського державного центру позашкільної освіти від 10. 01. 2012 р. (протокол №1 )

Загальна редакція:
Ткачук В. В.

Авторський колектив:
Биковський Т.В., Вихренко Т.О., Денисюк Д.В., Іванов Ю.В., Кожемяка Д.І., Кучер С.М., Павлюк Л.Р., Полянська Т.М., Ріллє Г. Б., Ткачук В.В., Ткачук І.О., Тополюкова О.О., Чигрин Н.О.

Рецензенти:
Тихопій О.Я., директор Київського міського координаційного центру
науково-технічної творчості «Сфера»;
О. В. Литовченко, завідувач лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання НАПН України, канд. пед. наук,
докторант Інституту проблем виховання НАПН України

Програми з позашкільної освіти : науково-технічний напрям /Биковський Т.В., Вихренко Т.О. та ін. − К., 2012.

У збірнику представлено програми гуртків інформаційно-технічного профілю науково-технічного напряму позашкільної освіти.
Видання розраховано на педагогічних працівників позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, викладачів та студентів вищих навчальних закладів, спеціалістів, які займаються питаннями
позашкільної освіти.



                          © Авторський колектив, 2012
                          © Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, 2012
                            © Український державний центр позашкільної освіти, 2012

Мета гуртка:

      Метою гуртка є формування компетентностей особистості засобами технічного конструювання.
      Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
      1. Пізнавальна компетентність, яка полягає у засвоєнні учнями початкових технічних і технологічних знань; ознайомленні зі світом техніки, принципами роботи простих механізмів, технічним конструюванням, основами програмування.
     2. Практична компетентність, яка полягає у формуванні умінь і навичок конструювання, програмування, виготовлення моделей; вміння застосовувати здобуті знання у самостійній конструкторській діяльності.
     3. Творча компетентність, яка полягає у розвитку технічної культури учнів, набуття досвіду власної конструкторської, винахідницької, дослідницької та експериментальної діяльності, розвиток конструкторських здібностей, просторового й логічного мислення; творчої ініціативи та самореалізації.
    4. Соціальна компетентність, яка сприяє вихованню культури праці, творчої ініціативи, формуванню стійкого інтересу до технічної творчості, розвиток позитивних якостей емоційно-вольової сфери особистості: працелюбства, наполегливості, відповідальності.







                       День занять:      четвер                
                       Час занять:        15:40




Список учнів


п/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Клас
1
Антоненко Євгеній
5-А
2
Ващенко Максим
5-А
3
Гальченко Роман
5-А
4
Редін Олександр
5-А
5
Суслов Дмитро
5-А
6
Шульга Андрій
5-А
7
Бондарчук Анатолій
5-Б
8
Кір’янов Олександр
5-Б
9
Палій Владислав
5-Б
10
Пономаренко Олександр
5-Б
11
Радченко Роман
5-Б
12
Рябченко Максим
5-Б
13
Бугай Євген
6
14
Сухомлін Микола
6
15
Радченко Костянтин
7
16
Сватенко Віталій
7
17
Боднар Сергій
8
18
Шульга Василь
8
19
Касян Ігор
9
20
Касян Олег
9
21
Салімовський Максим
10
22
Катагар Олександр
11
23


24


25


26


27


28


29


30









                                «Погоджено»                                                                 «Затверджено»
Заступник директора з виховної                      Директор школи _________ В. І. Охріменко
роботи _________ О. В. Сидоренко                      « ____ » _________________ 20 _____ р.
« ____» _______________ 20 ___ р.
І семестр
2016 – 2017 н. р.
ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ПРОФІЛЬ
ПРОГРАМА
технічного конструювання

Тематичний план
з. п.
Назва теми
Кількість годин
1
Вступне заняття
1
2
Вступ до механіки
33
3
Підсумкове заняття.
1

Всього
35

Календарний план
зан.
К-сть год.
Назва теми та її зміст
Дата
Примітки
1.
1
Вступне заняття.  Мета, завдання та зміст роботи гуртка. Організаційні питання. Техніка безпеки при роботі з конструктором.


2.
1
Механіка. Ознайомлення з навчальним набором– конструктором.


3.
1
Принципи поєднання балок.


4.
1
Стійкість споруд.


5
1
Міцність моделі.


6.
1
Проектування моделі.


7.
1
Важіль.


8.
1
Типи важелів.


9.
1
Правило важеля.


10.
1
Виграш у силі.


11
1
Приклади застосування важелів.


12.
1
Важелі в техніці та повсякденному житті.


13.
1
Колеса та осі як прості механізми.


14.
1
Використання коліс та осей.


15.
1
Роликовий конвеєр.


16.
1
Поняття про найпростіші механізми.



                                «Погоджено»                                                                 «Затверджено»
Заступник директора з виховної                      Директор школи _________ В. І. Охріменко
роботи _________ О. В. Сидоренко                      « ____ » _________________ 20 _____ р.
« ____» _______________ 20 ___ р.

ІІ семестр
2016 – 2017 н. р.
ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ПРОФІЛЬ
ПРОГРАМА
технічного конструювання

Тематичний план
з. п.
Назва теми
Кількість годин
1
Вступне заняття
1
2
Вступ до механіки
33
3
Підсумкове заняття.
1

Всього
35

Календарний план (продовження)
зан.
К-сть год.
Назва теми та її зміст
Дата
Примітки
17.
1
Шестерні.


18.
1
Види шестерень, їх призначення.


19.
1
Ведена, ведуча та холоста шестерні.


20.
1
Шестерня – корона.


21.
1
Підвищена та понижена передачі.


22.
1
Співвідношення підвищеної та пониженої передач.


23.
1
Передача обертального руху під кутом 90.


24.
1
Механізми з використанням шестерень.


25.
1
Блоки, їх види.


26.
1
Застосування блоків у техніці.


27.
1
Рухомі та нерухомі блоки.


28.
1
Ведуче та ведене колесо.


29.
1
Обчислення обертаючого співвідношення.


30.
1
Фізичні закони та процеси. Способи передачі руху. Перетворення енергії.


31.
1
Стандартні одиниці вимірювання. Обчислення, кількісна оцінка якісних показників, їх вплив на параметри моделі.


32.

1
Виявлення недоліків виробу та їх усунення.


33.
1
Удосконалення та покращення властивостей виробу.


34.
1
Організація виставки робіт для учнів початкових класів.


35.
1
Підсумкове заняття. Підведення підсумків роботи гуртка за
 І семестр, визначення кращих робіт.




Практичні роботи: Вивчення елементів конструктора. Робота зі схемами для побудови моделей та зошитами.
Конструювання та дослідження моделей «Дістаньте», «Терези», «Катапульта», «Візок», «Велике віджимання», «Перегони», «Конвеєр», «Ще більше руху», «Карусель», «Гвинтокрил», «Важко тягнути», «Накопичення пакунків», «Колодязь», «Підйомний кран».




Немає коментарів:

Дописати коментар