Сенчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Погоджено
Заступник директора з навчальної
роботи_____________ Т. О.
Балагура
«____»___________________20___
р.
Заступник директора з навчальної
роботи_____________ Т. О.
Балагура
«____»___________________20___
р.
Календарне планування
уроків креслення
у 11 класі
Сенчанської ЗОШ
І-ІІІ ступенів
на 2016 - 2017 навчальний рік
за програмою
Міністерства освіти і науки
України
Курс за вибором для 8-11 класів
(Лист
Міністерства освіти і науки України
№1/11-3580
від 22.08.2001 р.)
Розглянуто на засіданні МО математичного циклу
Протокол № ______
від «_____»_______________20_____р.
Голова МО _________ Р. М. Ємець
Вчитель Ю. І. Жоров
Складено
до підручника: Сидоренко В. К.; Креслення
8-9 клас, підручник для учнів загальноосвітніх
навчально-виховних закладів.– К: Школяр, 2003. – 239 с.: іл.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки
України (Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-2805 від 07.07.2003 р.)
Річна кількість годин – 35
Кількість годин на тиждень – 1
Практичних робіт – 10
Тематичних оцінювань – 4
Погоджено
Заступник директора з навчальної
роботи ____________ Т. О. Балагура
роботи ____________ Т. О. Балагура
«_____»_________________20___р.
Креслення
11 клас
І семестр
Календарно-тематичний
план
№
зан.
|
К-сть год.
|
Зміст навчального
матеріалу
|
Дата
11 кл.
|
Примітки
|
|
3
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
1
|
1
|
Тема. Повторення матеріалу про способи проеціювання.
Прямокутне проеціювання. Розміщення виглядів на кресленні та їх назви.
Побудова проекцій точок на поверхні предмета.
Завдання. За наочним зображенням виконати креслення деталі у
трьох виглядах. Нанести розміри. Знайти на всіх виглядах проекцію точки А,
яка позначена на наочному зображенні деталі.
|
|
|
2
|
1
|
Тема. Додатковий і місцевий вигляди, розміщені у проекційному
зв'язку.
Завдання. За наочним зображенням виконати головний вигляд
(вигляд спереду) деталі і побудувати додатковий і місцевий вигляди.
|
|
|
3
|
1
|
Тема. Повторення матеріалу про способи проеціювання.
Аксонометричні проекції. Зображення кіл і циліндричних отворів у фронтальній
диметричній проекції та округлих і циліндричних поверхонь деталей в
ізометричній проекції.
Пр. робота №1. За кресленням побудувати аксонометричну проекцію
деталі.
|
|
|
|
12
|
Перерізи і розрізи
|
|
|
4
|
1
|
Тема. Перерізи. Загальні відомості про перерізи. Графічне
зображення деяких матеріалів у перерізах. Накладений переріз.
Завдання. За наочним зображенням деталі виконати її головний
вигляд з накладеним перерізом.
|
|
|
5
|
1
|
Тема. Переріз як спосіб виявлення поперечної форми предмета.
Завдання. За головним виглядом і накладеним перерізом виконати
наочне зображення деталі.
|
|
|
6
|
1
|
Тема. Винесений переріз. Правила
виконання. Винесений переріз, розміщений на продовженні лінії перерізу.
Завдання. За головним виглядом деталі
виконати винесений переріз на продовженні лінії перерізу.
|
|
|
7
|
1
|
Тема. Винесений переріз, розміщений поза контуром зображення
деталі або між частинами вигляду.
Пр. робота №2. За кресленням
деталі виконати переріз: 1-й варіант — між частинами вигляду (в розриві
деталі); 2-й варіант — поза контуром зображення.
|
|
|
|
|
Тематичне оцінювання
|
|
|
8
|
1
|
Тема. Розрізи. Загальні відомості про розрізи. Прості розрізи.
Фронтальний розріз.
Завдання. За наочним зображенням деталі виконати вигляди спереду
і зверху. Побудувати і позначити фронтальний розріз.
|
|
|
9
|
1
|
Тема. Профільний і горизонтальний розрізи.
Завдання. За наочним зображенням деталі
виконати вигляди . Побудувати і позначити профільний і горизонтальний
розрізи.
|
|
|
10
|
1
|
Тема. Місцевий розріз. Умовності й спрощення під час побудови розрізів.
Поєднання половини вигляду і половини розрізу.
Пр. робота №3. За виглядами спереду і зверху поєднати на кресленні
половину вигляду з половиною розрізу.
|
|
|
11
|
1
|
Тема. Поєднання на кресленні частини вигляду з частиною
розрізу.
Завдання. За виглядами спереду і зверху
поєднати на кресленні частину вигляду з частиною відповідного розрізу.
|
|
|
12
|
1
|
Тема. Застосування розрізів на аксонометричних проекціях.
Деталь в ізометричній та диметричній проекції.
Завдання. За кресленням деталі виконати ізометричну проекцію і
побудувати розріз.
|
|
|
13
|
1
|
Тема. Складні розрізи. Ступінчасті розрізи.
Пр. робота №4. За кресленням деталі зобразити ступінчастий розріз та
позначити його.
|
|
|
14
|
1
|
Тема. Складні розрізи. Ламані розрізи.
Завдання. За кресленням зобразити ламаний розріз деталі та
позначити його.
|
|
|
15
|
1
|
Тема. Визначення необхідної і достатньої кількості зображень
на кресленнях.
Пр. робота №5. Виконати креслення деталі за її наочним зображенням у
необхідній і достатній кількості зображень.
|
|
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
Погоджено
Заступник директора з навчальної
роботи _______________________ Т. О. Балагура
роботи _______________________ Т. О. Балагура
«_____»______________________________20___р.
Креслення
11 клас
ІІ семестр
Календарно-тематичний
план
№
зан.
|
К-сть год.
|
Зміст навчального
матеріалу
|
Дата
11 кл.
|
Примітки
|
|
13
|
Складальні креслення
|
|
|
16
|
1
|
Тема. Креслення з'єднань деталей. Зображення і позначення
різьби.
Завдання. Виконати креслення циліндричного стержня або гайки (за
варіантами), позначити різьбу на стержні і в отворі.
|
|
|
17
|
1
|
Тема. Спрощене зображення різьбових виробів та їх з'єднань.
Болтове з'єднання.
|
|
|
18
|
1
|
Пр. робота №6 Виконати креслення болтового з'єднання.
|
|
|
19
|
1
|
Тема. Шпилькове з'єднання.
Завдання. Виконати креслення шпилькового з'єднання.
|
|
|
20
|
1
|
Тема. Гвинтове з'єднання.
Завдання. Виконати креслення гвинтового з'єднання.
|
|
|
21
|
1
|
Тема. Шпонкове і штифтове
з'єднання. Позначення шпонок.
Пр. робота №7. Виконати креслення
шпонкового з'єднання.
|
|
|
22
|
1
|
Тема. Зварне і заклепкове з'єднання.
Завдання. Виконати креслення зварного і заклепкового з'єднання.
|
|
|
23
|
1
|
Тема. Складальні креслення. Загальні відомості.
|
|
|
24
|
1
|
Тема. Читання складальних креслень.
Завдання. Фронтально прочитати
складальне креслення виробу «Затискач» за планом.
|
|
|
|
|
Тематичне оцінювання
|
|
|
25
|
1
|
Тема. Деталювання складального креслення.
|
|
|
26
|
1
|
Пр. робота №8 Виконати робочі креслення 2 деталей (за
картками-завданнями): 1-й варіант -«Рейсмус»; 2-й варіант - «Упор».
|
|
|
27
|
1
|
Тема. Деталювання. Розв'язування творчих задач.
|
|
|
28
|
1
|
Пр. робота №9. Виконати ескіз і технічний рисунок деталі за складальним
кресленням.
|
|
|
|
4
|
Топографічні та будівельні креслення
|
|
|
29
|
1
|
Тема. Зображення на
топографічних кресленнях.
Завдання.
Фронтально прочитати топографічне креслення ділянки місцевості.
|
|
|
30
|
1
|
Тема. Огляд різновидів графічних Зображень.
Завдання. Ознайомлення з графічними зображеннями, що використовуються на практиці:
в образотворчому мистецтві - малюнок; їв техніці — креслення, діаграми і
графіки, проекції, схеми тощо.
|
|
|
31
|
1
|
Тема. Будівельне креслення. Розміри, умовні зображення та
позначення на будівельних кресленнях.
Завдання. Фронтально прочитати будівельне креслення.
|
|
|
32
|
1
|
Пр. робота № 10. Виконання будівельного креслення.
|
|
|
|
2
|
Технічні схеми
|
|
|
33
|
1
|
Тема. Кінематичні схеми. Умовні позначення деталей на кінематичних схемах.
Завдання. Фронтально прочитати кінематичну схему механізму, наведеному на рисунку.
|
|
|
34
|
1
|
Тема. Електричні схеми. Умовні позначення на електричних схемах.
Завдання. Користуючись таблицею умовних позначень фронтально прочитати електричну
схему, наведену на рисунку.
|
|
|
|
|
Тематичне
оцінювання
|
|
|
35
|
1
|
Повторення вивченого матеріалу.
Тема. Перерізи. Загальні відомості про перерізи. Графічне
зображення деяких матеріалів у перерізах. Накладений переріз.
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар