11 клас (креслення)


Сенчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів
                                                                         Погоджено
                  Заступник директора з навчальної
                         роботи_____________ Т. О. Балагура
                       «____»___________________20___ р.
                 Заступник директора з навчальної
                        роботи_____________ Т. О. Балагура
                       «____»___________________20___ р.

Календарне планування
уроків креслення 
у  11  класі
Сенчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
на 2016 - 2017 навчальний рік
за програмою
Міністерства освіти і науки України
Курс за вибором для 8-11 класів
(Лист Міністерства освіти і науки України
№1/11-3580 від 22.08.2001 р.)


                                     

                                          Розглянуто на засіданні МО математичного циклу
                                          Протокол № ______ від «_____»_______________20_____р.
                                                                                  Голова  МО _________ Р. М. Ємець
                                                                 

                                                                         Вчитель         Ю. І. Жоров



    
Складено до підручника: Сидоренко В. К.;  Креслення 8-9 клас,  підручник для учнів загальноосвітніх навчально-виховних закладів.– К: Школяр,  2003. – 239 с.: іл.
     Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-2805 від 07.07.2003 р.)

Річна кількість годин – 35
Кількість годин на тиждень – 1
Практичних робіт – 10
Тематичних оцінювань –  4

























Погоджено
Заступник директора з навчальної
роботи
____________  Т. О.  Балагура
«_____»_________________20___р.
Креслення
              11 клас
І семестр

Календарно-тематичний план
зан.
К-сть год.

Зміст навчального матеріалу
Дата
11 кл.
Примітки

3
Повторення вивченого матеріалу


1

1
Тема. Повторення матеріалу про способи проеціювання. Прямокутне проеціювання. Розміщення виглядів на крес­ленні та їх назви. Побудова проекцій точок на поверхні предмета.
Завдання. За наочним зображенням виконати креслення деталі у трьох виглядах. Нанести розміри. Знайти на всіх виглядах проекцію точки А, яка позначена на наочному зображенні деталі.


2
1
Тема. Додатковий і місцевий вигляди, розміщені у проекційному зв'язку.
Завдання. За наочним зображенням виконати головний ви­гляд (вигляд спереду) деталі і побудувати додатковий і місцевий вигляди.


3
1
Тема. Повторення матеріалу про способи проеціювання. Аксонометричні проекції. Зображення кіл і циліндричних отворів у фронтальній диметричній проекції та округлих і циліндричних поверхонь деталей в ізометричній проекції.
Пр. робота №1. За кресленням побудувати аксонометричну проекцію деталі.



12
Перерізи і розрізи


4
1
Тема. Перерізи. Загальні відомості про перерізи. Графічне зображення деяких матеріалів у перерізах. Накладений пе­реріз.
Завдання. За наочним зображенням деталі виконати її го­ловний вигляд з накладеним перерізом.


5
1
Тема. Переріз як спосіб виявлення поперечної форми пред­мета.
Завдання. За головним виглядом і накладеним перерізом виконати наочне зображення деталі.



6
1
Тема. Винесений переріз. Правила виконання. Винесений переріз, розміщений на продовженні лінії перерізу.
Завдання. За головним виглядом деталі виконати винесений переріз на продовженні лінії перерізу.


7
1
Тема. Винесений переріз, розміщений поза контуром зобра­ження деталі або між частинами вигляду.
Пр. робота №2. За кресленням деталі виконати переріз: 1-й варіант — між частинами вигляду (в розриві деталі); 2-й ва­ріант — поза контуром зображення.




Тематичне оцінювання


8
1
Тема. Розрізи. Загальні відомості про розрізи. Прості розрі­зи. Фронтальний розріз.
Завдання. За наочним зображенням деталі виконати вигля­ди спереду і зверху. Побудувати і позначити фронтальний розріз.


9
1
Тема. Профільний і горизонтальний розрізи.
Завдання. За наочним зображенням деталі виконати вигля­ди . Побудувати і позначити профільний і горизонтальний розрізи.


10
1
Тема. Місцевий розріз. Умовності й спрощення під час побудови розрізів. Поєднання половини вигляду і половини розрізу.
Пр. робота №3. За виглядами спереду і зверху поєднати на кресленні половину вигляду з половиною розрізу.


11
1
Тема. Поєднання на кресленні частини вигляду з частиною розрізу.
Завдання. За виглядами спереду і зверху поєднати на крес­ленні частину вигляду з частиною відповідного розрізу.


12
1
Тема. Застосування розрізів на аксонометричних проекціях. Деталь в ізометричній та диметричній проекції.
Завдання. За кресленням деталі виконати ізометричну про­екцію і побудувати розріз.


13
1
Тема. Складні розрізи. Ступінчасті розрізи.
Пр. робота №4. За кресленням деталі зобразити ступінчастий розріз та позначити його.


14
1
Тема. Складні розрізи. Ламані розрізи.
Завдання. За кресленням зобразити ламаний розріз деталі та позначити його.


15
1
Тема. Визначення необхідної і достатньої кількості зобра­жень на кресленнях.
Пр. робота №5. Виконати креслення деталі за її наочним зображенням у необхідній і достатній кількості зображень.




Тематичне оцінювання



                                                            
                                  





























Погоджено
Заступник директора з навчальної
роботи
_______________________  Т. О. Балагура
«_____»______________________________20___р.

Креслення
              11 клас
ІІ семестр

Календарно-тематичний план
зан.
К-сть год.

Зміст навчального матеріалу
Дата
11 кл.
Примітки

13
Складальні креслення


16
1
Тема. Креслення з'єднань деталей. Зображення і позначення різьби.
Завдання. Виконати креслення циліндричного стержня або гайки (за варіантами), позначити різьбу на стержні і в от­ворі.


17
1
Тема. Спрощене зображення різьбових виробів та їх з'єд­нань. Болтове з'єднання.


18
1
Пр. робота №6 Виконати креслення болтового з'єднання.


19
1
Тема. Шпилькове з'єднання.
Завдання. Виконати креслення шпилькового з'єднання.


20
1
Тема. Гвинтове з'єднання.
Завдання. Виконати креслення гвинтового з'єднання.



21
1
Тема. Шпонкове і штифтове з'єднання. Позначення шпонок.
Пр. робота №7. Виконати креслення шпонкового з'єднання.


22
1
Тема. Зварне і заклепкове з'єднання.
Завдання.  Виконати креслення зварного і заклепкового з'єднання.


23
1
Тема. Складальні креслення. Загальні відомості.


24
1
Тема. Читання складальних креслень.
Завдання. Фронтально прочитати складальне креслення виробу «Затискач» за планом.




Тематичне оцінювання


25
1
Тема. Деталювання складального креслення.


26
1
Пр. робота №8 Виконати робочі креслення 2 деталей (за картками-завданнями): 1-й варіант -«Рейсмус»; 2-й варіант  -  «Упор».


27
1
Тема. Деталювання. Розв'язування творчих задач.


28
1
Пр. робота №9. Виконати ескіз і технічний рисунок деталі за складальним кресленням.



4
Топографічні та будівельні креслення


29
1
Тема. Зображення на топографічних кресленнях.
Завдання. Фронтально прочитати топографічне креслення ділянки місцевості.


30
1
Тема. Огляд різновидів графічних Зображень.
Завдання. Ознайомлення з графічними зображеннями, що використовуються на практиці: в образотворчому мистецтві - малюнок; їв техніці — креслення, діаграми і графіки, проекції, схеми тощо.


31
1
Тема. Будівельне креслення. Розміри, умовні зображення та позначення на будівельних кресленнях.
Завдання. Фронтально прочитати будівельне креслення.


32
1
Пр. робота № 10. Виконання будівельного креслення.



2
Технічні схеми


33
1
Тема. Кінематичні схеми. Умовні позначення деталей на кінематичних схемах.
Завдання. Фронтально прочитати кінематичну схему механізму, наведеному на рисунку.


34
1
Тема. Електричні схеми. Умовні позначення на електричних схемах.
Завдання. Користуючись таблицею умовних позначень фронтально прочитати електричну схему, наведену на рисунку.




Тематичне оцінювання


35
1
Повторення вивченого матеріалу.
Тема. Перерізи. Загальні відомості про перерізи. Графічне зображення деяких матеріалів у перерізах. Накладений пе­реріз.










Немає коментарів:

Дописати коментар